czwartek, 18 lipca 2013

Bydgoski Grafik

Poszukujecie Dobrego Grafika ? Szukasz Grafiti Na Drzwi,Ścianę Lub Na Okno Mam Dla Was Idealną Osobe Ma Na Imię Paweł A Na Nazwisko Wilczyński Zrobił Mi Grafiti I Się Zapytałem Go Czy Nie Mam Go Wypromować Na Tej Stronce A On Powiedział Że Mogę Więc Proszę Trzymajcie Jedno Grafitit Jakie Zrobił Dla Mnie Jak Chcecie Takie Grafiti To Piszcie Komentarze To Się Zgadamy ;)

ZAWARTOŚĆ WZIĘTA ZE STRONY:
-http://thevampiers.blogspot.com/

To 1 Jest Dla Mnie.
A To 2 To Było Pierwsze Lepsze Na Stronie

Dla Mnie

Dla Kogoś

poniedziałek, 15 lipca 2013

Małe Wakacje :>

Hej ja postanowiłem zrobic sobie małe wakacje nie bujcie sie bede cos dodawac a chwilowo uciekam papatki kocham was <3

piątek, 12 lipca 2013

Chcecie Zwariowane Posty ?

Chcecie Zwariowane Posty ?


Niedługo Zacznę Jeździć Po Całej Bydgoszczy I Robić Sobie Zdjęcie W Tle Opery Nova,Wyspy Młyńskiej I Innych Jeżeli Wam Takie Coś Się Podoba To Napiszcie Zachęcający Komentarz Ja Chwilowo Ucieka Dobranoc papatki <3

środa, 10 lipca 2013

Nowa I Stara Łuczniczka

Witam

Która Łuczniczka Jest Ładniejsza Ta Stara Czy Ta Nowa Obok Opery Nova Kto Pierwszy Napisze Komentarz Stawiam Mu Cole.

Stara


Nowa





Która Ładniejsza Według Mnie Ta Nowa Która Stoi Obok Opery Nova A Wy Jak Sądzicie ?

wtorek, 9 lipca 2013

Bydgoski Spider Men

Dzisiaj Szedłem Ulicą I Za Rogu Wyskoczył Mi Jakiś Koleś W Stroju SpiderMan'a Ja Taki Zong... I Poszedł Za Nim I Widziałem Jak Się Przebierał Zdjął Strój I Poszedł Pod Sklep Monopolowy A Ja Poszedłem Za Nim I Jak Się Przyglądałem To Przestraszył Z Dobre 10 Ludzi I Przyjechała Policja To Po Prostu Jak Podjechali To Zaczął Uciekać Policja Pobiegła Za Nim Potem On Wskoczył Na Drzewo I Krzyczał Że Nie Zejdzie. Policja Powiedziała Że Nie Będzie Czekać I Sobie Poszli I Usiedli Na Ławkę Po Jakiś 3-5 Minutach Zeskoczył Z Drzewa U Uciekł Taki Szczegół A Policja Jak Siedziała Na Ławce Tak Siedziała Ja Podszedłem Do Pewnego Pana Co To Nagrywał I Się Go Spytałem Czy Nie Ma Pan Jego Zdjęcia On Powiedział Że Jakieś Tam Ma I Wziął Mi Je Wysłał Nie Wiem Czy Ono Jest Prawdziwe Ale Jakie Mi Wysłał Takie Mi Wysłał Oto One. I Koniec Tej Historyjki Według Mnie To Chyba Na Jakieś 70 % To Jest Tego SpiderMen'a Zdjęcie.
PS Jak Mnie Wystraszył To Sztuczna Pajęczyną We Mnie Szczelal.
Niby to jest to zdjęcie ja uważam ze to jest to realne.

Proszę O Komentowanie Tego Postu Pamiętajcie Ze Zawsze Mnie Zachęca Do Dalszej Pracy. :D

Pytanie Do Mnie Kierować Na Ask'a

Macie Ważne Pytania ? Jak Tak To Zapraszam Na Mojego Ask'a Jest W Opisie A Tutaj Dam Dodatkowy Link Dziękuje Dzisiaj Jeszcze Dodam Nowy Post Lub Dwa Chwilowo Życzę Miłego Dnia ^^

http://ask.fm/PolishSmokPL

poniedziałek, 8 lipca 2013

Bydgoszcz ma być wyśmiewana !

Co wy chcecie zeby Bydgoszcz byla wysmiewana ?piszcie komentarze zeby to sie zmienilo:>

Najładniejsze Zdjęcie Opery Nova

Czy Znacie Ładniejsze Zdjęcie Opery Nova Ja Jakoś Nie Znalazłem :>



Najładniejsze

Chcecie To :>

Siemanko
Na Sam Start Powiem Tylko Tyle Że Jestem Nowy I Dopiero Zaczynam Więc Proszę Nie Pisać Beznadziejnych Komentarzy. :> To Tyle :C Papatki <3

Linki Gdzie Możecie Mnie Spotkać :